NATHAN MCREE
hudební skladatel
Tomb Raider I.-III.

PETER CONNELLY
hudební skladatel
Tomb Raider IV.-Vi.

COLLIN O’MALLEY
hudební skladatel
Tomb Raider Underworld

SHELLEY BLOND
herečka, první dabérka Lary Croft

STELLA LUNE
server TombRaiders.net

ANDY PARK
tvůrce komiksu Tomb Raider

JILL DE JONG
modelka Lary Croft
Tomb Raider VI.

JENN CROFT
cosplayerka

STEVEN FERRIS (RIDENT)
cosplayer

JENNIFER J. MILLWARD
autorka románů, dabérka

RICHARD MORTON
lead designer
Tomb Raider II.-VI.

JERR O’MALLEY
animátor Lary Croft
Tomb Raider IV.-V.

JIŘÍ BENDA
art director
Tomb Raider Wanderlust
Kronika Tomb Raider

JIŘÍ ZAMARSKI
editor
Tomb Raider Wanderlust
Kronika Tomb Raider

  • Jeden z hlavních designových pilířů, které jsme sledovali, byla možnost dovolit hráči prozkoumávat levely, tak, aby se cítil, že to oni objevují hrobky, a to bez toho, aby měl pocit řízení nebo scénářů tam, kde to nebylo nezbytné.

    Richard Morton
  • Chtěl jsem zároveň potěšit fanoušky, a zároveň přinést něco unikátního do podstaty toho, kdo je Lara Croft. Nešlo mi o vyobrazení výrazných sexuálních prvků, jak tomu bylo v případech jejího vyobrazování jinde (mimo videohry).

    Andy Park
  • Pro mě je Lara symbolem síly, vášně a rozhodnosti. Má osobnostní prvky, které bychom mnozí chtěli mít, a občas je příjemné přemýšlet Jako Lara a zvládnout některé překážky a těžké časy v životě, abyste dosáhli svých cílů.

    Steve Ferris
  • Hrobky ve Výzvách jsou OK, ale chtěla bych větší, ještě propracovanější, a ještě obtížnější hádanky – ten typ, který vám zabrání v postupu, dokud je nevyřešíte – jako v předchozích dílech. Ne vždycky dávaly logicky smysl, ale zároveň jsou úžasně zábavné k řešení. Možná poněkud ruší tok hry, ale ztratit se a zůstat frustrován, to je část zážitku z Tomb Raidera.

    Stella Lune
  • Jsem vděčná za to, že jsem součástí dech beroucí historie Tomb Raider. To, že můžu říct, že jsem originální hlas Lary Croft, je neuvěřitelné.

    Shelley Blond
  • Jít v Nathanových stopách bylo určitě nervy drásající, ale přitom velmi napínavé, a rozhodně to byl opravdový test mých schopností skladatele.

    Peter Connelly
  • Lara Croft je ukázkou opravdové síly charakteru, je někým, kdo se nevzdává před výzvou, nebo když čelí nebezpečím, která jsou zdánlivě bezvýchodná. Za mě představuje vášeň pro úspěch, cíl nikdy nevzdat své sny.

    Nathan McCree
  • Vnímám to tak, jako by mě Lara zčásti nikdy neopustila. Taky si neustále kladu výzvy, mentálně i fyzicky.

    Jill de Jong
  • Celkově vzato, její model vždycky bude vypadat lépe, protože technika to dovolí, ale její originál měl ikonický, stále poznatelný vzhled. Teď, jako u mnoha moderních her, všechno vypadá tak nějak stejně.

    Jerr o’Carrol
  • Pokud bychom mluvili o budoucích oficiálních hrách, tak já osobně bych chtěla vidět Lařina dobrodružství vyvíjející se s odklonem od příběhů orientovaných na rodinné zápletky, které sérii dominovaly posledních 12 – 13 let. Její cíle a motivace od doby, kdy se značka odchýlila od Core Design, vždycky, ať dříve či později, sklouzly k naplňování cílů jejího otce a/nebo řešení záhad obklopujících její rodiče.

    Jenni Millward
  • Musíte na sebe „ nazout“ Lařiny boty a myslet na to, jak by mohla jednat, jaký typ výrazů v obličeji by mohla udělat, a jak by se cítila v nebezpečných situacích.

    Jenn Croft
  • Také jsem blízce spolupracoval s Tobym Gardem (původní tvůrce Lary). Měl úžasný náhled do nitra postavy, a do toho, co by mohlo ve hře fungovat.

    Collin o’Malley